ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
1ου ΑΓΩΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΡΟΔΟΣ 5&6 ΜΑΙΟΥ 2018
ΑΠΟΤΕΛΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΑΓΩΝΑ 5-6 ΜΑΙΟΥ 2018 - ΡΟΔΟΣ
-------------------------
STAR
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 4-5-2018
-------------------------
BLUE STAR FERRIES
ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΟΔΟΥ
(video S.N.P.)
-------------------------
1ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΡΟΔΟΣ 5-6 ΜΑΙΟΥ 2018
------------------------
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ
ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 4 ΜΑΙΟΥ 2018
------------------------
ΣΥΝΕΝΤΕYΞΗ ΤΥΠΟΥ 20-3-2018
ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2018
Α'ΜΕΡΟΣ Β' ΜΕΡΟΣ
Σχετικές Δημοσιεύσεις:
------------------------------
1ος ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 2017 - ΤΑΤΟΙ 8-10-2017:
Link μετάδοσης από την ΕΡΤ:
Αποτελέσματα αγώνα Τατοίου 8-10-2017
Νίκος Ζάχος - Γιάννης Πατουρίδης
Φίλιππος Καλέσης - Παναγιώτης Κωστόγιαννης
Βασίλης Στάγιας - Κανέλλος
Γιώργος Κεχαγιάς - Βαγγέλης Γεωργούλας
Πάνος Κύρκος
Χάρης Βακιρτζόγλου - Θεοδόσης Συνιώρης
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΧΟΡΗΓΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ
Αριστερά: Ζωγράφος Μίνα Παπαθεοδώρου Βαλυράκη, πρΥπουργός Σήφης Βαλυράκης, Επιχειρηματίας Μάκης Δανάλης, Διευθυνων Σύμβουλος Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Βασίλης Αποστολόπουλος Δεξιά:ο Αρχηγός ΓΕΑ κος Χριστοδούλου Χρήστος
Αριστερά: Πρόεδρος Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου Θεοδωρος Χαραγκιώνης, πρ Πρόεδρος ΕΛΠΑ Βασίλης Δεσποτόπουλος, Δεξιά: Από αριστερά Μαρία Κόρακα, Ι.Παπουτσάκη, κος Σηφάκης, κος Κουτίτσας από ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Αριστερά:Πρόεδρος ΚΑΕ Παναθηναικός Δημήτρης Γιαννακόπουλος, Πρόεδρος Dielpis Θανάσης Παπαθεοδώρου, Δεξιά: Ζωγράφος Μίνα Παπαθεοδώρου Βαλυράκη - Μαρία Κόρακα (Προϊσταμένη Υποδιεύθυνσης Εταιρικής Επικοινωνίας Εθνικής Ασφαλιστικής)ΕΚΘΕΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΝΤΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
---------------------------------------------------------------
VIDEO
ΕΚΘΕΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Κατά τη διάρκεια του διημέρου θα υπάρξει
έκθεση ιστορικών αυτοκινήτων στο Νότιο τμήμα του κυρίως αεροδρομίου. Σε μια
ασφάλτινη επιφάνεια 4.500τμ οι ιδιοκτήτες ιστορικών αυτοκινήτων που επιθυμούν
να φιλοξενηθούν στο ιστορικό αεροδρόμιο Τατοίου καλούνται να αποστείλουν μέσω email (dielpisformula1@gmail.com) τα στοιχεία του ιδιοκτήτη - οδηγού, το μοντέλο που θα εκθέσει
και τον αριθμό πινακίδας.
Η υποχρέωση για την συμμετοχή είναι να παραβρίσκονται
την Κυριακή στο αεροδρόμιο έως τις 9:00 πμ
Σε ανταπόδοση ο εγγραφόμενος θα έχει είσοδο ελεύθερη
και επιπλέον 1 εισιτήριo αξίας 10 ευρώ έκαστο.
ΣΧΕΔΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
από τη
https://www.viva.gr/tickets/shows/aeroporiki-vasi-tatoiou/tatoi-racing/
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΑΤΟΙ
---------------------------------------
---------------------------------------
https://www.viva.gr/tickets/shows/aeroporiki-vasi-tatoiou/tatoi-racing/
Προσφορά Διημέρου
με 11€ για τις 7 & 8 Οκτωβρίου.
Προσφορά Εισιτηρίων με 8€ για τις 8 Οκτωβρίου.
Η προσφορά θα
ισχύει μέχρι τις 2 Οκτωβρίου.
(Από 3/10 η τιμή θα αλλάξει στα 13€ για τα διήμερα εισιτήρια και 10€ για τo μονοήμερo).
Το φοιτητικό και το μαθητικό εισιτήριο ισχύει με
την επίδειξη του αντίστοιχου πάσου στον έλεγχο εισόδου.
Τιμή κερκίδας: 15€
Είσοδος ελεύθερη για:
Παιδιά έως 12 ετών
Άνεργους (με την επίδειξη της καρτας ανεργίας
τους σε ισχύ και τη βεβαίωση ανανέωσης)
ΑΜΕΑ
Parking Δωρεάν
Πρόσβαση στο χώρο με Προαστιακό
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΑΤΟΙ
---------------------------------------
Copyright
Κακολύρης Νίκος
---------------------------------------
DOCUMENTO 25-3-2017
---------------------------------------
---------------------------------------
SBC - CAR PLUS
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016
---------------------------------------
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 29-11-2016
---------------------------------------
New Formula1 Circuit in Greece
---------------------------------------
Κακολύρης Νίκος
nikos@kakoliris.com
DOCUMENTO 25-3-2017
---------------------------------------
SBC - CAR PLUS
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016
---------------------------------------
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 29-11-2016
Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου
εντός του καθιστικού χώρου της υπέροχης συλλογής ιστορικών οχημάτων του Θ.
Χαραγκιώνη την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της
αναβίωσης των αγώνων της πόλης της Ρόδου από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τον
Δήμο Ρόδου και τον φορέα DielpisFormula1.
Ο χώρος που έγινε η εκδήλωση ήταν
κατάμεστος και ξεκίνησε με εισήγηση από τον συντονιστή της εκδήλωσης και
δημοσιογράφο κο Αντώνη Κοκορίκο, ο οποίος αναφέρθηκε εν συντομία στην ιστορία
του συγκεκριμένου αγώνα καθώς και στην ευρεία συνεργασία φορέων ιδιωτικού και
δημοσίου.
Από πλευράς DIELPISFORMULA1 και της νεοϊδρυθείσας λέσχης “ΔΙΕΛΠΙΣ ΠΕΡΙΑΓΩΝΩΝ”, ο κος Θανάσης
Παπαθεοδώρου περιέγραψε την διαδρομή που σχεδιάστηκε από τον φορέα, από
ανθρώπους που είχαν πιστοποιημένες ικανότητες, για ένα τέτοιο σχεδιασμό και είναι
αρχιτέκτονες, οδηγοί αγώνων και γενικότερα άνθρωποι που γνωρίζουν βαθιά το
αντικείμενο και διαβεβαίωσε επίσης ότι ο σχεδιασμός των μέτρων ασφαλείας θα
είναι και ο απαιτούμενος και δήλωσε ότι θα καταφέρουμε να έχουμε τον αγώνα της
πόλης τον Οκτώβριο του 2017, χαρακτηρίζοντάς τον “Εθνικό μας Αγώνα”.
---------------------------------------
New Formula1 Circuit in Greece
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ C4B.TV
Δημοσίευση 29 Νοεμβρίου 2016
---------------------------------------
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 29-11-2016
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΙΩΣΗ
ΤΟΥ ΣΙΡΚΟΥΙ ΡΟΔΟΥ
---------------------------------------
Αντώνης Κοκορίκος – Δημοσιογράφος
Νεκτάριος Σαντορινιός –
Υφυπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Σπίρτζης – Υπουργός
Μεταφορών
Θανάσης Παπαθεοδώρου – Ceo DielpisFormula1
Κάλλιστος Διακογεωργίου -
Περιφερειακός Σύμβουλος Ν.Αιγαίου Φώτης Χατζηδιάκος – Δήμαρχος
Ρόδου
Δημήτρης Κρεμαστινός –
Αντιπρόεδρος Βουλής
Δημήτρης Μιχελακάκης – Πρόεδρος
ΟΜΑΕ
Μάνος Κόνσολας – Βουλευτής Δωδεκανήσου ΝΔ Σήφης Βαλυράκης – πρ. Υπουργός
Αριστοτέλης Παυλίδης – πρ.
Υπουργός
Παναγιώτης Ευαγγελίου - Εκπρόσωπος βουλευτή Μάριου Γεωργιάδη
Βράβευση Λάκη Φωτιάδη – Νικητή
του τελευταίου σιρκουι Ρόδου 1971
---------------------------------------
Επικοινωνία τηλέφωνο: 2106515345 - email: dielpisformula1@gmail.com
---------------------------------------
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 5-11-2016
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΙΩΣΗ
ΤΟΥ ΣΙΡΚΟΥΙ ΡΟΔΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ LINKS:
Φωτογραφία 1: Σήφης Βαλυράκης, Δημήτρης Μιχελακάκης, Θανάσης Παπαθεοδώρου, Παύλος Αλέπης Φωτογραφία 2: Βασίλης Αποστολόπουλος, Άντζελα Γκερέκου, Θανάσης Παπαθεοδώρου
Φωτογραφία 3: Θεόδωρος Χαραγκιώνης, Σήφης Βαλυράκης, Δημήτρης Μιχελακάκης Φωτογραφία 4: Γιώργος Πουσσαίος,Μίνα Παπαθεοδώρου Βαλυράκη, Άντζελα Γκερέκου, Θανάσης Παπαθεοδώρου
Φωτογραφία 6: Αίθουσα εκδηλώσεων St.
George Lycabettus
Φωτογραφία 7: Εισαγωγή από τη Γενική Γραμματέα Λέσχης, Ελένη Δημητροπούλου Φωτογραφία 8: Συντονισμό και Παρουσίαση Εκδήλωσης, Γιώργος Λυμπεράκης
O
πρόεδρος της Λέσχης, Θανάσης Παπαθεοδώρου
Βασίλης Αποστολόπουλος, Πρόεδρος Επιχειρηματιών Ελλάδος
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ VIDEO ΟΜΙΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 18-10-2016
Εισαγωγή από την Γενική Γραμματέα της Λέσχης - Αρχιτέκτονα, κα Δημητροπούλου Ελένη και από τον Πρόεδρο της Trident cars κο Γιώργο Λυμπεράκη
Ο λόγος δόθηκε στον πρόεδρο της Λέσχης - Αρχιτέκτονα, κο Θανάση Παπαθεοδώρου, ο οποίος αναφέρθηκε αφ ενός μεν στη πενταετή προσπάθεια της DielpisFormula1 για την επίσημη υποψηφιότητα διοργάνωσης αγώνων F1 στο Λιμάνι του Πειραιά, η οποία συνεχίζεται με πολύ καλές προοπτικές, καθώς και στους λόγους που επέβαλαν την προσπάθεια για τη δημιουργία της “ΔΙΕΛΠΙΣ ΠΕΡΙΑΓΩΝΩΝ” και τις πρώτες πρωτοβουλίες της για διοργάνωση μεγάλων αγώνων ταχύτητος εντός πόλεων ξεκινώντας από την Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κέρκυρα κα
Μετά
το τέλος της ομιλίας του προέδρου ο συντονιστής της εκδήλωσης κάλεσε στο βήμα
τον κ. Δημήτρη Μιχελακάκη, Πρόεδρο της ΟΜΑΕ, ο οποίος αφού χαιρέτησε την ίδρυση
της νέα λέσχης εξέφρασε τη συμπαράσταση της ΟΜΑΕ τόσο στην προσπάθεια για τη
διεξαγωγή αγώνων εντός πόλης από τη ΔΙΕΛΠΙΣ ΠΕΡΙΑΓΩΝΩΝ όσο και στην πολυετή προσπάθεια
της DielpisFormula1.
Στο βήμα για ένα σύντομο χαιρετισμό ο βουλευτής του Σύριζα Νάσος Αθανασίου
Στο βήμα για ένα σύντομο χαιρετισμό ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Δημήτρης Καμμένος
Στο βήμα για ένα σύντομο χαιρετισμό ο βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων Μάριος Γεωργιάδης
Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου κ. Κάλλιστος Διακογεωργίου πήρε το λόγο και τόνισε την βούληση της περιφέρειας για την αναβίωση αγώνα ταχύτητας αυτοκινήτων στη πόλη της Ρόδου.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μια ιστορική
αναδρομή στις καταβολές των αγώνων εντός αστικού περιβάλλοντος στην Ελλάδα από
τον Ηλία Καφάογλου, δημοσιογράφο - συγγραφέα – συνεργάτη ΕΜΠ
Την διοργάνωση της εκδήλωσης ανέλαβε το μέλος Δ.Σ. της λέσχης, Θεόδωρος Μουρατίδης - Οικονομολόγος και τον οποίον ευχαριστούμε Θερμά
Ευχαριστούμε, τον Σπύρο Κανατά, τον φωτογράφο μας - Ιδρυτικό μέλος Λέσχης - ο οποίος βιντεοσκόπησε την εκδήλωση
---------------------------------------
Αίθουσα Γερουσίας
Η Διαρκής Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων και η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου θα συνέλθουν σε κοινή συνεδρίαση με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας.
6-7-2016
Ώρα 17.00΄
Αναφορά στο DielpisFormula1
---------------------------------------
Φωτογραφία 7: Εισαγωγή από τη Γενική Γραμματέα Λέσχης, Ελένη Δημητροπούλου Φωτογραφία 8: Συντονισμό και Παρουσίαση Εκδήλωσης, Γιώργος Λυμπεράκης
Βασίλης Αποστολόπουλος, Πρόεδρος Επιχειρηματιών Ελλάδος
Δημήτρης Μιχελακάκης, Πρόεδρο της ΟΜΑΕ
Νάσος
Αθανασίου, βουλευτής Σύριζα
Δημήτρης
Καμμένος, βουλευτής ΑΝΕΛ
Μάριος Γεωργιάδης, βουλευτής Ένωσης
Κεντρώων
Κάλλιστος Διακογεωργίου, Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου
Ηλίας Καφάογλου, δημοσιογράφος - συγγραφέας – συνεργάτης ΕΜΠ
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ VIDEO ΟΜΙΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 18-10-2016
Ο κος Βασίλης Αποστολόπουλος, Πρόεδρος Επιχειρηματιών Ελλάδος χαιρέτησε
τη συνολική προσπάθεια και δήλωσε την ένθερμη υποστήριξή του κάνοντας αναφορές
σε άλλες ανά τον κόσμο πόλεις.
Την διοργάνωση της εκδήλωσης ανέλαβε το μέλος Δ.Σ. της λέσχης, Θεόδωρος Μουρατίδης - Οικονομολόγος και τον οποίον ευχαριστούμε Θερμά
Ευχαριστούμε, τον Σπύρο Κανατά, τον φωτογράφο μας - Ιδρυτικό μέλος Λέσχης - ο οποίος βιντεοσκόπησε την εκδήλωση
---------------------------------------
Αίθουσα Γερουσίας
Η Διαρκής Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων και η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου θα συνέλθουν σε κοινή συνεδρίαση με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας.
6-7-2016
Ώρα 17.00΄
Αναφορά στο DielpisFormula1
ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ,
κου ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ, ΓΙΑ ΤΟ DIELPISFORMULA1
ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ DIELPISFORMULA1
---------------------------------------
THEMISTOCLES CIRCUIT -
HELLENIC GRAND PRIX 2018
---------------------------------------
DIELPIS POLITICS
---------------------------------------
http://www.f1web.it/2015/08/30/e-la-grecia-ci-crede-ancora-resta-in-piedi-il-sogno-della-formula-1-a-drapetsona/
E la Grecia ci crede (ancora):
resta in piedi il sogno della Formula 1 a Drapetsona
domenica 30 agosto 2015 · Esclusive
Era il 2012, in Grecia prendeva forma quel progetto grandioso che prima o
poi ogni governo accarezza. Gran Premio di Formula 1. Poi il paese è
sprofondato nella crisi. Economica, culturale e politica. Di quella bozza, un
circuito stradale a Drapetsona, non s’è più parlato. Ma l’idea non è mai morta.
F1WEB.it l’ha saputo direttamente da chi quel progetto l’ha confezionato
e pianificato, Athanassios Papatheodorou, architetto nonché
amministratore delegato di Dielpis Formula 1, la società che conta di
portare un giorno la massima serie nella terra dello spirito olimpico.
F1WEB.it: Concretamente, ne avete già parlato con Bernie Ecclestone?
Athanassios Papatheodorou: Con Ecclestone, il signore di questo sport, ci sono stati diversi
meeting. Fin dal primo, in occasione della gara di Monaco nel 2012, abbiamo
risposto alle sue domande e lui ha chiaramente affermato di sostenerci. Ci ha
chiesto di soddisfare i suoi requisiti che all’epoca erano politici e legali.
Da allora ci sono stati altri incontri privati e continui scambi di email.
Ecclestone spesso ne ha anche parlato ai media, ha spiegato la forte volontà
della Grecia, ha detto che ci sostiene e che molto dipende dalla nostra
preparazione e dalla nostra pianificazione.
F1WEB.it: E la Fia?
AP: Abbiamo informato Jean Todt
già a dicembre del 2011. Lui è subito diventato un sostenitore della proposta e
ha inoltrato la richiesta allo staff tecnico della Fia affinché la valutasse.
F1WEB.it: Per il progetto avete consultato altri paesi che già ospitano la
Formula 1?
AP: Prima di tutto abbiamo fatto
riferimento alle specifiche interne della Fia e poi abbiamo tenuto conto delle
tendenze degli anni recenti. Siamo stati più volte alle gare di Formula 1 negli
altri paesi. Era un’opportunità per valutare le condizioni ideali per le
strutture, per una pista sicura e per gli spettatori con una serie di eventi
paralleli oltre alle competizioni. Perciò ci siamo anche preoccupati delle
televisioni che probabilmente rappresentano l’ingrediente più importante per il
successo economico dell’evento.
F1WEB.it: E adesso, quali sono i prossimi passi?
AP: In questo periodo la Grecia
è in condizioni di instabilità per via della crisi degli ultimi cinque anni. Il
governo di Tsipras aveva avuto dei contatti e si aspettava uno sviluppo
favorevole del progetto. Adesso aspettiamo le elezioni del 20 settembre. È probabile
che il primo ministro non cambi. In quel caso si innescheranno le procedure
legislative necessarie per un primo accordo formale con Ecclestone, a ottobre.
F1WEB.it: Ma è davvero fattibile un Gran Premio data la situazione
economica del paese?
AP: Mi sono occupato io stesso
del progetto che include tante infrastrutture oltre alla pista. Hotel, casino,
il porto, un museo, il centro commerciale. È questo che rende fattibile e
invitante l’investimento per chiunque voglia investire un miliardo di euro e
avere una gara di Formula 1. La Deloitte (una delle maggiori società di servizi
finanziari per le imprese, ndr) ha esperienza con tante piste nel mondo, ha
elaborato uno studio di fattibilità che dimostra che l’investimento è fattibile
e che il capitale può essere recuperato in poco tempo. La Grecia comunque resta
una meta turistica notevole. E nonostante le condizioni avverse c’è stato un
leggero incremento perfino quest’anno. Tant’è che siamo già in trattativa con
qualcuno. Il nostro motto è “Investi nel Pireo”.
F1WEB.it: Saranno fondi privati quindi?
AP: La proposta di Dielpis
Formula 1 è rivolta a singoli investitori che da un lato vogliono impegnarsi
nello sport più popolare al mondo, dall’altro in un paese con grande storia e
mito, dove sono nati i Giochi Olimpici. Qui nell’anno 680 avanti Cristo già si
correva sulle bighe. Perciò pensiamo che la proposta possa attrarre questi
fondi privati subito dopo il passaggio elettorale. Ci muoveremo rapidamente per
mettere in atto questo sogno che si chiama Dielpis Formula 1.
---------------------------------------
Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2015 - 18:42
από
Νίκος Τσιώκος
Τελικά
τι γίνεται με τη Δραπετσώνα;
Η διοίκηση της Formula1
είναι θετική στο ενδεχόμενο να έχουμε αγώνα Formula1 στη Δραπετσώνα, ενώ
υπάρχει στήριξη από την κυβέρνηση του Τσίπρα, όμως έχουμε ξανά εκλογές και το
θέμα μπαίνει στην αναμονή. Παπαθεοδώρου: «Συμφωνία μέχρι τον Οκτώβριο, αν δεν
αλλάξει η ηγεσία».
Εδώ και
πολύ καιρό γίνεται η προσπάθεια από τον Dielpis Formula1 και τον Θανάση
Παπαθεοδώρου, ώστε να δούμε για πρώτη φορά Γκραν Πρι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου
αθλητισμού στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στη Δραπετσώνα.
Με την
αλλαγή της κυβέρνησης και την έλευση του ΣΥΡΙΖΑ και του Αλέξη Τσίπρα σε αυτή,
είχαμε νέες επαφές με όλα τα κόμματα για το εν λόγω θέμα, με όλους να στηρίζουν
το πρότζεκτ, πλην του Παναγιώτη Λαφαζάνη, ο οποίος είναι και τοπικός βουλευτής
στην Περιφέρεια του Πειραιά.
Μάλιστα,
αν δεν... κόλλαγε στον πρώην Υπουργό, το θέμα θα είχε προχωρήσει πριν από 1-2
μήνες και τώρα ίσως να είχαμε εξελίξεις. Μάλιστα, για την Πέμπτη (3/9) είχε
προγραμματιστεί εκδήλωση στη Μόντσα, όπου θα γινόταν παρουσίαση του πρότζεκτ σε
επενδυτές.
Ωστόσο,
αυτή ακυρώθηκε από τον ίδιο τον Παπαθεοδώρου, αφού θεώρησε ότι δεν έχει νόημα
να πάει ουσιαστικά μόνος του στην Ιταλία, με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή
προέχουν οι εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου και δεν είναι δυνατό να μεταβεί κανείς
εκ μέρους της κυβέρνησης στη γειτονική χώρα. Έτσι, αν θα έχουμε κάποια εξέλιξη,
αυτό θα γίνει μετά τις εκλογές.
Μάλιστα,
αν δεν αλλάξει κάτι στην ηγεσία της χώρας, τότε θα ξεκινήσουν άμεσα οι
διαδικασίες για να έχουμε την πρώτη συμφωνία με τον Μπέρνι Έκλεστοουν μέχρι τον
προσεχή Οκτώβριο, όπως είπε ο Παπαθεοδώρου σε συνέντευξή του στην ιταλική
ιστοσελίδα f1web.it, η οποία ασχολείται αποκλειστικά με το κορυφαίο
μηχανοκίνητο σπορ στον κόσμο.
Αναλυτικά
η συνέντευξή του:
Έχετε
ήδη μιλήσει με τον Μπέρνι Έκλεστοουν;
Με τον
Έκλεστοουν έχουν γίνει πολλές συναντήσεις. Από την πρώτη, κατά τη διάρκεια του
αγώνα του Μονακό το 2012, απαντήσαμε στις ερωτήσεις του και ξεκίνησε να μας
στηρίζει. Μας ζήτησε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του εκείνη την περίοδο.
Από
τότε υπήρξαν κι άλλες ιδιωτικές συναντήσεις και ανταλλαγές μηνυμάτων. Ο
Έκλεστοουν συχνά μιλούσε στα μέσα ενημέρωσης, έλεγε για τη δυνατή προθυμία της
Ελλάδας και ότι μας στηρίζει και πως πολλά θα εξαστηρθούν από την προετοιμασία
μας και το πλάνο μας.
Και
με τη FIA;
Έχουμε
πληροφορήσει τον Ζαν Τοντ νωρίς τον Δεκέμβριο του 2011. Γρήγορα έγινε
υποστηρικτής της πρότασης και προώθησε το αίτημα στο τεχνικό προσωπικό της FIA
για να το κρίνει.
Για
το πρότζεκτ έχετε συμβουλευτεί άλλες χώρες που ήδη φιλοξενούν αγώνα της
Formula1;
Πρώτα
απ' όλα, αναφερόμαστε στις προδιαγραφές της FIA και μετά υπολογίσαμε τις τάσεις
των τελευταίων ετών. Έχουμε πάει πολλές φορές σε αγώνες Formula1 σε άλλες
χώρες. Ήταν μία ευκαιρία να αξιλογήσουμε τις ιδανικές συνθήκες για τις
εγκαταστάσεις για μία ασφαλή πίστα και για τους θεατές με επιπλέον μία σειρά
γεγονότων παράλληλα με τους διαγωνισμούς. Ως εκ τούτου, μας ανησυχεί επίσης ότι
η τηλεόραση αποτελεί το πιο σημαντικό στοιχείο για την οικονομική επιτυχία του
αγώνα.
Και
τώρα ποια είναι τα επόμενα βήματα;
Σε αυτή
την περίοδο η Ελλάδα είναι σε συνθήκες αστάθειας λόγω της κρίσης τα τελευταία
πέντε χρόνια. Η κυβέρνηση του Τσίπρα είχε επαφή και περιμένει μία αίσια εξέλιξη
του πρότζεκτ. Τώρα περιμένουμε για τις εκλογές στις 20 Σεπτεμβρίου.
Είναι
πιθανό ο πρωθυπουργός να μην αλλάξει. Σε αυτή την περίπτωση θα ξεκινήσουν οι
νομοθετικές διαδικασίες που απαιτούνται για την πρώτη επίσημη συμφωνία με τον
Έκλεστοουν τον Οκτώβριο.
Όμως
είναι εφικτό το Γκραν Πρι, με δεδομένη την οικονομική κατάσταση της χώρας;
Χειρίστηκα
ο ίδιος το πρότζεκτ, που συμπεριλαμβάνει πολλή υποδομή γύρω από την πίστα. Το
ξενοδοχείο, το καζίνο, η μαρίνα, το μουσείο, το εμπορικό κέντρο. Αυτό είναι που
το κάνει εφικτό και ελκυστικό για οποιονδήποτε επενδυτή θέλει να επενδύσει ένα
δις ευρώ και να έχει έναν αγώνα Formula1 από την Deloitte (μία από τις
μεγαλύτερες εταιρείες παροχής οικονομικών υπηρεσιών στις επιχειρήσεις), που
έχει την εμπειρία με πολλές πίστες στον κόσμο.
Έχει προετοιμάσει
μία μελέτη που δείχνει ότι η επένδυση είναι βιώσιμη και ότι το κεφάλαιο μπορεί
να ανακτηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η Ελλάδα ακόμα παραμένει ένας μεγάλος
τουριστικός προορισμός. Και παρά τις δυσμενείς συνθήκες, υπήρξε μία μικρή
άνοδος της φετινή χρονιά. Είμαστε, ήδη, σε συζητήσεις με κάποιον. Το μότο μας
είναι «Επενδύστε στον Πειραιά».
Θα
είναι, λοιπόν, ιδιωτικά κεφάλαια;
Η
πρόταση της Dielpis Formula1 απευθύνεται σε ιδιώτες επενδυτές, που από τη μία
πλευρά θέλουν θέλουν να μπουν στο πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο και από την
άλλη θέλουν να το κάνουν αυτό σε μία χώρα με μεγάλη ιστορία και μύθο, τη
γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων. Εδώ το 680 π.Χ. γίνονταν ήδη οι αρματοδρομίες.
Πιστεύουμε
ότι η πρόταση μπορεί να προσελκύσει τα ιδιωτικά κεφάλαια αμέσως μετά την
εκλογική μετάβαση. Θα κινηθούμε γρήγορα για να εφαρμόσουμε αυτό το όνειρο που
λέγεται Dielpis Formula1.
LINKS ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ (31-8-2015):
http://fullnews.gr/gp-dreams- come-true-an-f1-track-is- coming-to-greece/
--------------------------------------LINKS ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ (31-8-2015):
http://fullnews.gr/gp-dreams-
ΙΝ ΜΟΤΙΟΝ by gazzetta.gr
Σάββατο 13 Ιουνίου 2015 από τον Νικο Τσιώκο
ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ: "Να μην κρύβονται οι Υπουργοί"
ΔΗΛΩΣΗ BERNIE ECCLESTONE GRAND PRIX BAHRAIN 19-4-2015
---------------------------------------
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ
---------------------------------------
ΑNΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ DIELPISFORMULA1 ΠΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ N.A. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΑΛΕΣΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
---------------------------------------
A brief introduction to DielpisFormula1 Project
---------------------------------------
A brief introduction to DielpisFormula1 Project
---------------------------------------
http://www.fortunegreece.com/
FORTUNE
ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ Ή ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑ;
1/11/2014
Η DielpisFormula1 στην "Pole Position" για μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στην ιστορία του Πειραιά
της Ιωάννας Λουλουδη
---------------------------------------
2/9/2014
2/9/2014
Formel 1Der Große Preis der Griechen
02.09.2014, 10:35 Uhr
Geld
haben die Griechen keines, wie die Verhandlungen mit der EU-Troika
gerade zeigen. Dafür aber große Träume. Einer ist ein Formel-1-Kurs.
Diese Idee könnte nun Wirklichkeit werden. Gesucht wird nur noch ein
Investor.
von Gerd Höhler
---------------------------------------
Greece 'keen' on Mediterranean Grand Prix bid
By Christian Sylt, for CNN
August 26, 2014 -- Updated
1303 GMT (2103 HKT)
Greece could be given the opportunity to host its own Formula One grand
prix, according to the sport's chief, Bernie Ecclestone.
Acropolis now?
A grand
prix in austerity-hit Greece could be on the horizon according to Formula One
boss Bernie Ecclestone.
On May 30, Ecclestone's
company Formula One Licensing registered the 'Formula 1 Mediterranean Grand
Prix' as a trademark.
"The Greeks are
keen," Ecclestone told CNN. "They want me to go and see the Prime
Minister or the mayor," added Ecclestone, referring to Antonis Samaras and
Georgios Kaminis respectively. "We will have to find out if they have got
any money."
Total investment of around $1
billion is required to build a track from scratch and cover the F1 hosting fee,
which typically runs for 10 years.
Private investors are looking
at the construction of a track in the Keratsini-Drapetsona municipality, which
is six miles to the west of Athens.
It would be
hard for Greece to justify a publicly funded investment after receiving more
than €150 billion in bailouts following the recent recession, with unemployment
still above 27 percent -- the highest in eurozone.
"Greece has experienced,
and still is in the middle of, a massive crisis, but is now on the verge of
stabilization and turning things around very slowly," said Greece's
leading F1 journalist Dimitris Papadopoulos.
"Priorities must be set
on where government funding will go and I'm pretty sure that an F1 race is not
on the priority list on that level.
"We should, however,
point out that private initiatives are looking at the possibility of funding
the construction of a street circuit in the area of Drapetsona and the hosting
of a race.
"The plans have been
laid, financial studies have been completed, and the project has been presented
to interested parties for financing.
"The Greek Prime Minister
Antonis Samaras sent a letter to the mayor of Drapetsona, by which he provided
his full support to this attempt and that is based on private funding."
Legacy
Athanasios Papatheodorou --
track architect for the prospective race promoter Dielpis -- says that
"the Prime Minister himself has supported fully the initiative for
organizing F1 races and is looking forward to the instruction from the relevant
international federations to realize the Dielpis Formula 1 project.
"The greatest benefit for
our country would be giving to the world the opportunity to see the most
historical port of the Mediterranean sea," added Papatheodorou.
"And our experience at
organizing big events, such as the 2004 Athens Olympic Games, is a big
credential for us."
While the Games in Greece were
a tremendous success, their legacy has been far from medal-winning and images
of the neglected sites recently hit the headlines on the event's 10-year
anniversary.
Settlement
The bailouts for Greece came
from the International Monetary Fund and the European Central Bank in which
Germany has the largest single stake.
Ecclestone himself was recently
a big contributor to Germany's economy through paying the largest
legal settlement in the country's history.
He paid the state of Bavaria
$100 million to settle charges, which he denied, that he had paid a $44 million
bribe to steer the sale of F1 in 2006 to his preferred bidder, the private
equity firm CVC.
Ecclestone has remained in
F1's driving seat and recently returned to work at the Belgian Grand Prix after
the conclusion of the court case.
Registering a pan-European
trademark for the title 'Formula 1 Mediterranean Grand Prix' is a key step in
the process of bringing the race to the F1 calendar.
Wherever possible, Formula One
Licensing registers trademarks for the names of upcoming races and prior to the
Mediterranean Grand Prix it protected the title to the Austrian Grand Prix
which returned to the F1 calendar in June.
Changing times
A Mediterranean Grand Prix in
Greece was first rumored in 2006 by Autosport magazine when it was suggested
that the race could be rotated between a number of circuits, starting with
Valencia in 2008 and then Paul Ricard in France the year after.
Last month F1 announced that
the Mexican
Grand Prix will return to the calendar next year
after a 23-year absence and a new race in Baku, capital of the oil-rich country
of Azerbaijan, will take place in 2016.
This year's new addition is a
Grand Prix in Russia on a track which snakes around the park used for the
Winter Olympics in Sochi.
It's the product of a
partnership between Ecclestone and his
personal friend Russian president Vladimir Putin.
"Russia is definitely
going ahead," said Eccelstone. "Putin has given it 100% support. He
is easy to deal with. A nice guy. Super guy. Trustworthy.
"He is a guy that if he
says 'good morning' you can guarantee that it is before Midday. He wants to get
the race done and he will get it done," added Ecclestone.
Support
Putin's resounding show of
support comes against a backdrop of calls from UK politicians for the
cancellation of the race which is due to take place on October 12.
Conservative MP David Davis,
recently said that the "morally proper" thing for F1 to do is to put
the race on hold in light of Moscow's alleged support for pro-Russian rebels in
Ukraine who have been accused of shooting down Malaysia Airlines Flight 17.
Britain's Deputy Prime
Minister Nick Clegg has also questioned whether Russia is fit to host either
the Grand Prix or the 2018 World Cup
"The question marks I'm
raising will only increase over the next coming weeks and months, over the
summer and up to the Grand Prix," said Clegg.
The only F1 race to have been
canceled in the past 20 years is the 2011 Bahrain Grand Prix which was dropped
due to a civil uprising in the country.
---------------------------------------
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΕΕΑΑΑF1
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ VIDEO ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:
EVENTS
---------------------------------------
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟ ΤΥΠΟ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:
PUBLICATIOS
EVENTS
---------------------------------------
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟ ΤΥΠΟ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:
PUBLICATIOS
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή